top of page

Reis,verblijf en kosten

De reis

Het grootste deel van het FutureA team zal per touringcar naar Bosnië-Herzegovina reizen. Bij uitzondering (dwingende redenen) kan met het vliegtuig gereisd worden.

Per Touringcar

Vertrek op zaterdag 25 mei 2024

 

BUS 1 

Tijd: 11.30 uur Koffers in de bus

         12.00 uur Vertrek

Passagiers:  Curio, Dansers, Nard en Benjamin

Opstapplaats: International busstation Prinsenbeek. MAPS:  https://maps.app.goo.gl/PCXwmm4tKHM9ftHH6

BUS 2

Tijd: 11.30 uur Koffers in de bus

         12.00 uur Vertrek

Passagiers: Deltion college

Opstapplaats: Obrechtstraat, 8031 AA Zwolle. MAPS https://maps.app.goo.gl/jrwcXkznkWiBobNm8

De touringcar zal op vrijdag 31 mei in de late avond vertrekken vanuit Tuzla naar Nederland en op 1 juni in de late avond de deelnemers afzetten op de plaatsen waar ook is opgestapt.

 

Bagage

Je mag voor de heen en terugweg meenemen;

  • 1 handbagage (neem je mee de bus in)

  • 1 ruimbagage (Graag geen harde koffers, maar bijvoorbeeld een sporttas!) 

Onderweg

  • Er wordt regelmatig gestopt. Dat doen de chauffeurs volgens het rijtijdenbesluit. Tijdens de stop krijg je voldoende tijd om iets te eten te kopen of een toilet te bezoeken. Ben op de aangegeven tijd weer terug bij de bus!

  • Vanwege geuroverlast graag de toiletten in de bus alleen bij nood gebruiken.

  • Er zijn USB aansluitingen aanwezig in de bus.

  • Neem genoeg proviand mee voor onderweg. De eerste maaltijd die je in Bosnië aangeboden krijgt is het diner na aankomst.

Kosten

De kosten voor deelname zijn € 525,00 p.p. In deze prijs zit inbegrepen;

Busreis heen en terug, overnachtingen Ontbijt, lunch en diner, plaatselijk transport, Excursie (Battle tour) en een ongevallenverzekering

Betaling

50% van het bedrag moet bij inschrijving worden gestort. 50% mag tot 10 dagen voor vertrek worden overgemaakt.

Storten kan op NL48 RABO 0132 7822 00 t.n.v. Stichting Out of Area o.v.v. Project 2421 en jouw naam.

RECCE team

Het RECCE team (Festival opbouwers) zullen vliegen naar Zagreb en van daaruit met de bus naar onze basis rondom het meer van Jablanica reizen.

De kosten zijn € 590,00 p.p. 

In deze prijs zit inbegrepen;

Vliegreis, overnachtingen Ontbijt, lunch en diner, plaatselijk transport, Excursie (Battle tour) en een ongevallenverzekering.

Vluchtgegevens

HEEN: Zaterdag 25 mei 08.30 uur Düsseldorf-Weeze > 10.15 uur Zagreb

TERUG: Zaterdag 1 juni 06.15 uur Zagreb > 08.05 uur Düsseldorf - Weeze

Bagage

1 handbagage max 40x30x25 cm

1 ruimbagage max 20 Kg

 

! Boardingpasses worden naar je gemaild of geappt!

Namenlijst vliegers;

Angel, Leonie, Julie, Mike,  Jorginho, Anne Mae, Roy, Anita, Emma, Corinne, Karel, Naomi , Wiktoria, Martine, Lex, Trees, Nikki, Hanna, Rob, Niki, Kim, Marco,  Elke, Sem, Larissa, Renate en Ferah.

Meer info over parkeren bij vliegveld Weeze: https://parkcare.nl/parkeren-weeze-airport

Meer informatie over hoe naar het vliegveld te reizen: https://airport-weeze.com/how-to-get-to-the-airport/general-travel-information/

 

Overnachtingslocaties

meer.png

Alle deelnemers zullen tijdens FutureA verblijven in slaapaccommodaties rondom het meer van Jablanica. Het meer is een stuwmeer. In de zomermaanden is het heerlijk zwemwater. Dus neem je zwemspullen mee!

 

Tijdens het festival zal het ontbijt in de afzonderlijke hotels/hostels worden genoten terwijl het dagelijkse diner of in Vila Palma of op de verschillende festivallocaties zal worden genuttigd.

bottom of page